Direktlänk till inlägg 14 december 2022

Värsta svaret

Av Ia Weylandt - 14 december 2022 23:30

Det finns något som jag inte har berättat,,,

Något jag inte gärna pratar om, tänker på eller ens vill tro på...

Men som tyvärr är den bittra sanningen,,,,

Något jag måste inse är den jävulusiska  bittra verkligheten...

 

Skiten är tillbaka,,,☠️

återigen har den förbannade Jävla cancern tagit ett starkt grepp om min kropp, och framtiden känns  ännu en gång oviss och väldigt osäker....

 

I den jävla ovissheten kommer jag ägna mig åt att göra det jag Älskar mest,,,,

nämligen,,, träna hund...

 
Jag går just nu på nya cellgifter,,,, cellgifter som jag inte lärt " känna" ännu.

Jag kastas mellan illamående, aptitlöshet, trötthet, smärtor i kroppen, till att nästa dag må hur bra som helst.

vet aldrig från dag till dag hur jag mår...

Men Mentalt kommer jag nog Aldrig  må Bra igen....

 

Det finns så många människor i min närhet som får mig att må så bra som det bara går just nu..

jag hoppas och tror verkligen att ni vet vilka ni är♥️♥️

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Ia Weylandt - Söndag 28 april 17:45

  Jag ska tamejfaaan sluta med att planera saker, för det blir iallafall aldrig riktigt som jag vill. När vi tidigare i vintras planerade vårens tävlingar, så byggde vi hela säsongen runt att vi ville tävla på ToppTävlingen Kungafärden i Kungälv u...

Av Ia Weylandt - Måndag 22 april 18:15

  Hajja, att jag igår var såååå jäkla trött när vi kom hem från Flen, så att jag inte orkade blogga😱Det har nog fanimej inte hänt tidigare, för jag såg fram emot att skriva redan igår.   Vi var hemma vid 16.30, då packade vi ur HobbeL...

Av Ia Weylandt - Söndag 14 april 16:30

  Ser tillbaka på veckan som gått, och njuter av att den innehållit så mycket hundträning. Gladast är jag över att jag hittat tillbaka till viljan och glädjen i att träna hund igen, Olsson ÄR verkligen en Toppenhund, om jag bara har orken och j...

Av Ia Weylandt - Söndag 7 april 18:00

Mmmmmmmmm, Morris, Min Morris❤️, trött och sliten, men Lycklig och fulltankad med kärlek, sitter jag nu i mitt älskade kök, och ser tillbaka på en helg fylld av villkorslös ren och skär KÄRLEK ❤️ Förstår knappt inte h...

Av Ia Weylandt - Måndag 1 april 17:15

  Men,,, sicken bra påskhelg det blev ändå. Trots att jag först var Väldans besviken över att det inte blev någon husvagnstripp....   Men jäklars som vi velade in i det sista fram och tillbaka, huruvida vi skulle åka eller inte... Det som ti...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards