Alla inlägg den 9 februari 2017

Av Ia Weylandt - 9 februari 2017 19:30

 

HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA GLOCK SOM FYLLER 3 ÅR IDAG🎈❤️💥🍗🎁🎉🎊❤️

Tänk att denna lilla mycket högt Älskade hund redan är 3 år,,,

uij, så fort det går...

 

Men jag inledde ju veckan med att dra ner till Jönköping för några härliga dagar...

Älskar verkligen utsikten när man närmar sig denna vackra stad,, lika Magisk varje gång,,


 

Skulle väldigt gärna vilja flytta dit😔

 

Och vilken Underbart härlig känsla det är att få se och krama min Älskade dotter igen...

Hon och Sebbe stod ute på parkeringen och väntade på mig när jag kom åkandes in på gatan,, och det var som att få en hästspark i magen av lycka när jag såg dom...

 

Väl uppe i lägenheten fick jag ett gosiga välkomnande av katten Fluffy,,, och sen präglades resten av kvällen av gos och mys...

 

Annars när jag kommer ner, så brukar vi göra så mycket saker,, och det funkar ju om man är där en hel helg,,,

Men nu var det ju liksom bara en måndagskväll, och vi hade först snackat om att gå ut och äta,,

Men väl på plats, så kände vi att vi bara ville vara hemma och mysa och göra ingenting...

 


 

Så det blev soffhäng,,, hämtmat och slappande hela kvällen...

Underbart!!!

Jonna som gillar att frisera, sminka och sånt,, lockade mitt hår....

 

Säger bara att det är tur att det inte är inne med permanentat hår,,,

för jag trivdes inte alls framifrån,,, även om jag tycker det ser fint ut bakifrån....

 

Jag tror vi kom i säng strax innan tolv,,, och då va jag så trött så jag visste inte hur jag skulle kunna förflytta mig från soffan till sängen...

Men det gick,,, men kunde jag sova för det??

Näeee,,, 02,39 va klockan när jag kollade på den sista gången,,, sen slumrade jag nog till en stund, för nästa gång jag tittade på den var den 05,03,,, och då var jag klarvaken, och kunde inte somna om....

Fasiken att jag inte kan sova....


Skönt nog så började Jonna inte jobba förens kl14 på tisdagen, och jag skulle vara på Elmia kl12,,, så vi hann ner på stan på morgonen och käka en lång god frukostbuffé...

 

SuperMysigt,,, och sen hann vi även slappa i soffan en stund innan jag var tvungen att sticka...

Och som vanligt så Jävla jobbigt att säga HejDå...

Nu skulle jag ju iväg och jobba,,, så det var bara att upprepa tusen gånger för mig själv,,

Jag får inte gråta,,, Jag får inte gråta,,, Tänk på mascaran!!!

Det gick,,, men faan va hårt det är❤️

 

Men sen blev det 2 mycket roliga dagar på Elmiamässan..

Älskar verkligen att få komma ut och träffa mina kunder i andra sammanhang.

Det blir så härligt avslappnat,,, på ett sånt här event kramar jag om alla kunderna när vi ses,,, och det gör vi ju liksom inte riktigt när jag besöker dom ute i sina butiker...

 

Och det var verkligen ett toppenarrangemang som vanligt...

I år var det Micke Tornving som helt suveränt ledde showen i dagarna två..

 

Väldigt många intressanta föreläsare,,, bla Fredrik Reinfeldt,,, och jag försökte hinna slinka med in på så många som möjligt...

 

Klockan 23.00 slutade mässan på tisdagskvällen,,, och då kan jag meddela att jag var lite lätt "mör" i både knopp och kropp,,, och det var en ljuvlig känsla att få dra sig tillbaka på hotellet...

Denna gång hade jag lyckats få "sviten"

Så jag kunde i min ensamhet boa runt i 2 rum+badrum

2 soffgrupper,,, 2 TV apparater...

 

Nu var jag ju så förbaskat trött när jag kom upp på rummet,,, så en hängmatta i en skrubb kändes som om det skulle duga lika bra...

Och det var en härlig känsla att efter en lång dusch få krypa ner mellan svala lakarn...

Men kunde jag sova???

Neeeeejjjj,,,

Klockan 04,14 kollade jag klockan sista gången,,,, men sen slumrade jag nog till en stund,, för nästa gång jag kollade klockan var den 06,46...

Yeay🙌 2 1/2 timmars sömn är ju bättre än ingenting👍

 

Kände mig som om jag blivit överkörd av ett tåg när jag vaknade på morgonen,, men det var bara på med säljarhatten och se glad ut hela dagen...

Det var faktiskt inte så svårt,,, att se glad ut alltså,,, trots sprängande huvudvärk...

Så många härliga människor jag träffat under dessa två dagar...

 

Reitan verkar vara ett Toppenföretag att jobba på💖

 

Men Oj så skönt det var att vid 16-tiden få sätta mig i bilen och styra hemåt...

Och inte mindre skönt var det, när jag 3 1/2 timma senare svängde in på gården, och hörde mina Älskade hundars skall....❤️❤️

 



Och hundar och sambo har det ju som vanligt inte gått någon större nöd på,,, trots att jag varje gång jag är borta tror att dom ska svälta ihjäl eller nåt...

 



Och jag är så Otroligt glad över att jag fick komma hem och fira Älskade Glock's tredje födelsedag...

Kommer aldrig glömma Lyckan vi kände när vi fick höra att valparna fötts,,, och att det fanns en hane som skulle få komma till oss...

8 veckors ljuvligt väntande innan vi fick hem och lära känna denna härliga lilla hund...

 

 Så självklart har vi firat ikväll...

Falukorvstårta med späck...

 


Hipp Hipp Hurra för Glock idag...

 

Tjofff Tjoff sa det,, när D&G satte tänderna i falukorven....

 

Vi har nog aldrig haft så väl slickade tallrikar för....

 


Nu är det snart Äntligen helg....

Ser fram emot Bastu på fredag,,,

Rapportträning på lördag,,,,

och inget planerat på söndag,,,,

 

Så med en gullig valpbild på Glockis,,, som när han flyttade hit fick plats i en handflata,,,

Önskar jag Alla en Magiskt Trevlig Helg💥

  ,


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards