Alla inlägg den 11 september 2019

Av Ia Weylandt - 11 september 2019 21:30

        

Nu är vi framme i Värnamo.

Av det lilla jag sett av stan, så verkar den väldigt mysig.

 

Vi kom iväg klockan åtta imorse som planerat, stannade på en rastplats nånstans på vägen, vetfaktiskt inte vart, men den var väldigt fin, med bra rastmöjligheter.

Thompa och jag smaskade på varsin macka med kycklingröra medans vi gick...

    


Det var samling för hela laget på Värnamo BK,

Och Jösses vilken fin klubb👌 med egen inomhushall och allt.

 

Att Nordiska Mästerskapen skall avgöras här, det råder det ingen tvekan om.

🇸🇪🇫🇮🇩🇰🇳🇴 

   

Och till alla hushåll har denna bilaga lagts i en gratistidning som skickas ut... 

    

Vi hann rasta och köra lite lydnad innan samling.

    

Vi samlades presenterade oss, och fick våra landslagskläder...

    

Sen åkte vi till Scandic Värnamo och checkade in...

Inte varje dag D&G bor på hotell. 

   

Mycket packning är det...

Vi installerade oss på rummet,,,,

 

Fin utsikt över den vackra lilla staden...

    

Sen ville jag prova mina kläder....

    

Se så fin jag blev.....🇸🇪

    

Hann vila en stund på sängen...

    

GosGlock❤️

    

Sen åkte vi tillbaka till klubben igen för gemensam grillmiddag med hela laget.

Åkte i god tid så vi hann både promma och köra lite mer lydnad...

    

Sen tändes grillen,,, 🔥

 

Och vi fick minsann både förrätt🌭varmrätt🥩och efterrätt🧁 

En trevlig kväll, kul att träffa gamla och nya hundvänner...

    

Men man var ganska sliten.

Blev en tidig tillbakafärd till hotellet...

 

Så nu har lugnet lagt sig över rummet...

Jag ska hoppa in i duschen, älskar att nyduschad krypa ner mellan rena vita lakarn... 

 

Dollar har somnat,,,,

    

Glock har somnat,,,,

   

Snart ska jag göra dom sällskap...

Imorgon är en ny spännande dag🇸🇪

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards