Alla inlägg den 16 mars 2017

Av Ia Weylandt - 16 mars 2017 19:30

 

Att Tänka utanför boxen, var ett modernt uttryck för några år sedan,,,, 

Numer handlar det Visst om att Alla ska vara stöpta I samma form 🤔


Sköööönt,,, konferansveckan är över för denna gång...

Inte för att det på något vis inte har varit trevligt,,, men jag gillar ju verkligen inte att vara borta hemifrån,,,

så därför är det skööööönt att återigen vara tillbaka hos dom jag Älskar igen❤️❤️❤️

 

Men veckan inleddes på allra bästa vis med att vi stack till Strängnäs BK på måndagskvällen och körde lydnad...

 

Måste säga att Sheriffen skötte sig fint med tanke på den lilla konternuerliga lydnadsträning han fått under vintern...

 

Framförallt så imponerar han på framåtsändandet, som verkligen varit det som tränats minst,,, 

Apporteringarna var ju som vanligt fina...

 

Avslutade med att både Dollar och Glock fick leka runt i massor....

 

Så härligt för Sheriffen att få sträcka ut och springa runt på dom stora ytorna...

 

Så på tisdagen då, stack jag iväg till Arlanda för lite inspirerande konfererande...

Känner en slags Hat/Kärlek att bo på Clarion Hotel Arlanda...

 

Både liksom Älskar, Hatar och tjusnas av utsikten från mitt rum,,, där jag såg flygplanen stå på rad och starta var 5:e sekund ,,, typ...

 

Usch,,, vad jag lider med dom stackare som ihoptryckta befinner sig inne i flygplanen...

Skulle inte byta plats för en miljon ens,,, eller kanske förresten...

En miljon är mycket pengar...💰 😁

 

Hundarna och Thomas har det inte gått någon större nöd på...

Dom såg som vanligt väldigt välmående ut när jag återvände på torsdagskvällen...

 

En dag fick dom följa med husse till jobbet och spatsera runt i den vackra Hagaparken....

 

Dom har ju lyckats pricka in ett Fantastiskt härligt vårväder,,, så hundarna njöt verkligen i den drottninglika omgivningen...

   


Förståligt nog så har ju inte så mycket hänt i veckan som gått eftersom jag varit borta...

 

Däremot,,, så måste jag berätta att jag Älskar min Thomas,,, och det gör jag därför att han är som han är...

Och såhär är han:   ❤️

 

På måndagskvällen käkade vi varma mackor.

Jag äter med ost, skinka, tomat och senap...

Thomas äter med skinka, ananas och tomat.

 

Jag sparade ananasspadet i en kopp i kylen för att använda till en thaiwok när jag kommer hem på torsdagskvällen...

Jag håller ju på att springa hos läkaren nu för att reda ut varför jag  mår som jag gör, vilket nog är en bidragande orsak till varför Thompa drog sina egna slutsatser om "burken" i kylen...

För på onsdagskvällen får jag ett sms...

 

T- du ditt urinprov, ska jag hälla ut det,,, tror det blivit för gammalt nu...

I- mitt urinprov????

T- ja burken med kiss som står i kylen.

I- ehhhhh kan du ta en bild????

T- javisst...

 

Alltså ärligt talat Thomas Franzon, trodde du jag skulle ställa en öppen burk med kiss på hyllan mellan camenberten och brieosten, och sen sticka iväg i några dagar...😂😂😂😂

I THINK I LOVE YOU❤️

 

Och när jag ändå håller på, så måste jag ju ifrågasätta denna härliga manlighet...

Wok, stod som sagt på menyn ikväll...

Superenkelt,,, kyckling,,, wokgrönsaker, kryddor,,, och så toppas det med jordnötter...

Tar fram påsen,,, 

Häller ut innehållet....

OCH VA FAAAAAAN??????

 

Vem i Helsefyr lämnar en sån tom påse i skåpet?????

Ska vi dela lika på innehållet liksom????

Nu tog jag Alla nötter själv och känner mig mätt, nöjd och belåten med veckan som gått...

 

Så nu lägger vi den och mycket annat skit bakom oss, och fokuserar på framtiden...

 

Trevlig helg önskar jag alla jag tycker om,,, och njuter av att få vara hemma hos de mina igen☀️

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards